på bussen

hejhopp!

Sitter på den tredje bussen för idag, åkte ganska nyss från karlstad och är på väg till skövde där mamma hämtar mig. Skönt. Fast jag gillar att åka buss, att bara få luta sig bakåt med musik i öronen och bara vara. Men det är de bara den första timmen..

Jag har haft en toppen vecka i norge. I lördags var det utgång som gällde och det var roligt, -dock inte lika roligt igår. Blev rätt dålig vilket jag har gjort dom senaste gångerna jag har druckit. Det är inte helt okej.

När jag vaknade i morses satt det fortfarande kvar i mig och bussen in till oslo var INTE rolig. Det var rätt nära att jag spydde. Usch. Men efter lite cola och väntan på den andra bussen gick det över, som tur var.

Nu tänkte jag att jag ska sätta mig och läsa lite. Viveca stens böcker är jag inne på nu. Men dom slår inte camilla läckbergs böcker - än i alla fall.

Sen måste jag säga att jag gillar verkligen mitt hår :)


Kommentarer
Postat av: Tommy

Bra författar smak :)

Just nu är det nya Jens Lampidius nya som gäller.

Han som gjorde Snabba Cash mm

2011-06-20 @ 14:55:43
Postat av: Erika

okej, är dom bra då? :)

2011-06-21 @ 13:46:00
Postat av: Tommy

Jag tycker det, ur brottslingars synvinkel. Har du inte sett filmerna?

Är inte som vanliga deckare dock.

Favorit genren är historiska-romaner dock, gillar att tänka mig tillbaks till svunna tider :P

2011-06-21 @ 15:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0