packning, packning, packning.

Nu packas det här hemma hos mig, jag ska åka till norge imorgon och vara där 10 dagar. vad tusan ska man ha med sig? Väskan är redan full och jag har knappt packat ner hälften av det ja kommit på att jag ska ha med. usch.

Jag har sålt en massa saker på tradera för att få in lite pengar och för att bli av med saker jag aldrig använder. och med min otur har jag skrivit fel fraktkostnad så på dom flesta saker går jag back istället. kul. jätte kul.

Min hårförlängning är jag sjukt nöjd med, känns som en helt annan människa med långt hår igen. det var verkligen värt pengarna. {födelsedagspresenten.

sen bor inte min lilla kompis här längre och det känns ganska ensamt i mellanåt.
jag saknar honom. men jag vet att han har det bättre nu och det känns bra i alla fall. men jag saknar honom även fast han var ett pucko.. :}

nu tillbaka till packningen. ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0