Dag 10

Meningen bakom mitt bloggnamn

Enkelt. För att det är mitt namn. Så mycket fantasi har jag :)
_____

Okej, Söndag idag och jag har tillbringat helgen med johanna, som vanligt. Men igår åkte vi till Ullared, Bra inpuls-tanke på fredagen. Roligt som tusan, var ett tag sen jag var där. Plånboken tyckte dock inte att det var lika kul.

Idag började vi att packa ner saker hemma hos johanna o jerker. Dom ska ju snart flytta, typ. Taggad som tusan var jag, Tycker det är roligt att packa ner och slänga andras saker :D

Så nu är jag precis slutkörd. Blir en väldigt tidig kväll idag känner jag. Och jag får ingen sovmorgon imorgon heller. Illa. Men jag ska upp till lägenheten och fixa lite tavlor o sånt. Roligt!

Hoppas ni haft en bra helg.
För det har jag haft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0