dag 13

Någonting jag oroar mig för.

Ganska många saker som jag oroar mig för. Det gör väl alla antar jag. Men det som jag oroar mig mest över är att få ett riktigt bakslag. Att dras ner och att bara kunna se på när allt försvinner, inte kunna göra någonting åt det, Att hela muren som jag byggt upp går sönder.

För att sen bygga upp den igen. Och sen se den rasas igen och igen. Och att det sen fortsätter så. Och att jag aldrig hinner bygga en tillräcklig stark mur som faktiskt kan hjälpa mig..
___________

Söndag idag och jag är precis slut. Så jävla trött. Jag har varit hemma i helgen. HAr väl egentligen inte gjort så mycket så vet inte varför jag är slut-körd.
Igår var det Melodifestivalen och mys med Madicken och Emma. Dom sov över hos mig. Supermysigt. Emma somnade väl efter första låten. Inget ovanligt där inte :) Så det var väl mest jag och Madicken som myste. I vilket fall så var det en toppen-lördag med inget bråk eller gnäll. Det gillas!

Det är för såna dagar jag lever för.
"Det är dom små sakerna som gör livet stort"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0