Dag 8

Mitt andranamn – och vad jag tycker om det

Ellen. Och tycker väl inget speciellt om det. Fint :) När jag var liten hatade jag det namnet, kommer inte riktigt ihåg varför men minns att jag aldrig berättade det för folk, varför vettifan, det är ju ett helt vanligt namn. Men sen träffade pappa Annica och hennes ena barn heter Ellen så sedan dess har jag gillat det.

__________

Det här med tretti-dagarna-grejjen var inte alls så rolig som jag trodde men nu när jag väl börjat kan jag ju inte sluta. Dessutom har jag inte så mycket att skriva om så. Det händer inte så mycket om dagarna. Är jag i hjo så är det kaffe med johanna-evelina-carro som gäller, är jag i brandstorp är det oftast OC och mys med Pucko, Min kissekatt. Så himla fulsöt men väldigt mysig.

Kan väl tilläga att jag går åt rätt håll nu. Äntligen! Så himla otroligt skönt!
Ha det Bäst!

Kommentarer
Postat av: Ica!

Låter ensamt emellan åt.

Jag var precis likadan med mitt mellannamn, fast det var väll dom flesta när man var liten.

Fast kanske värre i mitt fall eftersom jag heter Eino och finne har jag aldrig erkänt att jag är :P

Jag sa att det stod för Erik, hihihhihi

2011-03-03 @ 00:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0