Lördag

Vad har hänt sen sist?

I onsdags var jag i karlsborg med linn, nina, elina och evelina. Och självklart åkte vi ut på spökjakt som vi så fint kallar det. Och som vanligt var vi för fega så det slutade med att vi satt och tjöta skit istället. Men det var helt klart väldigt trevligt. Kul och träffa dom igen :)

Jag köpte ett par skor av elina med. Så Fina!


I torsdags åkte jag in till skövde med Mamma och elin. Först var jag på ett möte och pratade om plugg och sysselsättning vilket gick bra. Nu ska jag bara vänta på vad försäkringskassan säger om läget.

Efter det Shoppade vi lite - skulle egentligen köpt skor men det lyckades jag ju göra dagen innan. Men det blev lite kläder - Lite tidig födeslsedagspresent av lillasyster och mamma.

Idag blev jag utskriven från skämningsfors och bor nu hemma i lägenheten igen. Har lite blandade känslor när det gäller det men just nu känns det mest bara skönt.

Imorgon är det Mors dag så ska hem till mamma och äta mat. I veckan som kommer är det lite möten, körlektion och isättning av löshår. Jippie!

Nu blir det sängen för min del. Natti Natti!



En glad bebis. (jaa, jag vet, kass bild men en sjukt söt bebis)

Kommentarer
Postat av: Tommy

Hiihihihi awww :D

2011-05-29 @ 14:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0