Mysdag

Idag har jag haft ett sista möte inne i skämningsfors. Blir utskriven på lördag. Helt underbart, Lite skrämmande men helt underbart. Efter det gick jag hem till Johanna och drack kaffe och myste med bebis.




Nu ikväll är det och har varit mys med lillan, Vilket fortfarande är Emma även fast hon inte är minst längre. Men det är nog något hon alltid kommer vara. Vi har kollat på pippi på de sju haven och nu är projekt prinsessa på. Jag och Emma har kommit fram till att hon ska sova hos mig varje måndag. Mysigt.



Vi är så söta.

Kommentarer
Postat av: johanna

Ja tusan vad mysigt ( för mig iaf) :)

2011-05-24 @ 08:11:08
URL: http://familjennilssonlindh.blogg.se/
Postat av: Tommy

Gulligt !! :)

2011-05-24 @ 17:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0