Tips på böcker?

Jag är inte alls duktig på att blogga men det beror nog på att jag inte sitter vid datorn så mycket. Solen skiner ju :)

Jag bor nu nästan jämt i min lägenhet vilket är hur skönt som helst. Jag har hjälpt Johanna, Jerker och barn att flytta och jag har myst med bebis. Det är väl ungefär vad jag gjort det senaste. Och solat givetvis.

Jag har kommit in i ny läs-period. Förra gången var det harry potter böckerna jag läste och nu är jag inne på camilla läckbergs böcker. Jag har aldrig läst deckare förut och jag trodde inte heller att jag skulle gilla det men ojojoj så fel jag hade. I alla fall när det gäller dom böckerna jag läst nu. Är inne på 5 boken.

Jag bara läser och läser och läser så dom tar tyvärr slut fort.
Vad finns det mer för bra böcker man kan läsa?
Det är ju ett himla bra tidsfördriv.

Kommentarer
Postat av: jennie

Mari Jungstedt

Anna Jansson

Viveca Sten



Där fick du en del serier som är super-duper.

Ses om två dagar :)

2011-05-12 @ 16:11:40
URL: http://norr-baggen.blogspot.com
Postat av: Tommy

Älskade Läckberg.

Själv ser jag ju så dåligt så jag lyssnar ju bara på ljudböcker och nu är jag över 220 böcker.

Givetvis blir det mest deckare för det finns otroligt mycket av och man kan nästan slö lyssna på dom och ändå hänga med.

Perfekt om man vill ligga och blunda....i solen :)

Prenumererar sedan 2006 på Storytel.se och lyssnar i mobilen.

Min första ljudbok någonsin var Da Vinci Koden och den blev jag helt såld på(tyvärr kom dom ju på film och den författaren går inte att filmatisera alls). Dan Brown skriver så detaljerat att du tror och köper hans idéer till 100%.

2011-05-12 @ 23:41:46
Postat av: Anonym

Denise Rudberg har jag fastnat för!!

2011-06-13 @ 17:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0